Dutchtel Vodafone Business Partner of the Year 2015

De jonge telecomspecialisten van dutchtel mogen zich dit jaar wederom scharen onder de winnaars van de Vodafone Business Network Partner Awards. Het gedreven team blinkt als Vodafone reseller uit in servicegerichtheid. En dat heeft Vodafone voor het tweede jaar op rij beloond met de titel Connectivity Partner van het jaar.

BW-PB-VF-BOTY-2015-300x200

Dutchtel eigenaren Bouke Wolsak en Patrick Balleur ontvingen de award 22 mei uit handen van Alexander Saul, directeur zakelijke markt bij Vodafone Nederland tijdens het Vodafone Business Partner Event.

Erkenning van inzet
De enthousiaste aanbieders van zakelijke telecomoplossingen zien de continuering van de titel als een absolute veer in hun hoed. “Nog maar 4 jaar bezig en al twee keer een award vanwege onze bijdrage aan de kwaliteitsdoelstellingen in telecomland, hoe mooi is dat?” laat een trotse Patrick Balleur weten.

Onderscheidend in service en klanttevredenheid
Dutchtel heeft zich als Vodafone Business Partner afgelopen jaar onderscheiden in servicegerichtheid en klanttevredenheid. Volgens Corne van den Dungen van Vodafone Nederland, heeft dutchtel de Vodafone Business Award of the Year 2015 dan ook dik verdiend. “Dat service hoog in het vaandel staat van de jonge telecominnovator blijkt uit het feit dat klanten dutchtel weten te vinden en er vooral ook graag blíjven. Met een serviceafdeling die vier keer groter is dan het salesteam, laat dutchtel zien dat zij klanttevredenheid serieus nemen en keer op keer gaan voor maximale ontzorging en bereikbaarheid van de telecomklant.”

Specialist in besparing en gemak
Dutchtel is in 4 jaar tijd uitgegroeid tot een ware servicespecialist in vaste- en mobiele telefonie. Bouke Wolsak: “Wij vinden dat dat een klant zich altijd geholpen moet voelen. Daarnaast hebben we het met z’n allen ook gewoon heel erg naar ons zin en dat enthousiasme werkt kennelijk aanstekelijk. Ondanks de geringe focus op verkoop zijn we als bedrijf het laatste jaar enorm gegroeid. Ons personeelsbestand, aantal klanten en de omzet zijn zo goed als verdubbeld.” Alleen klantverlies is gelijk gebleven, dat is namelijk nog steeds nihil”, grapt Patrick Balleur. Om daar vervolgens bloedserieus aan toe te voegen: “De grootste twee klanten hebben zich zelf bij ons aangemeld. Dan weet je dat je goed bezig bent.”

Deel dit bericht