social-media-image

Dit willen we toch wel graag weten…

Omdat we dagelijks bezig zijn met onszelf te verbeteren en zo efficiënt mogelijk te werken, worstelen we met een vraag waar veel bedrijven mee worstelen. Het lijkt misschien een onbelangrijke kwestie, maar in onze mening is het juist van groot belang. Daarom willen we het aan jullie vragen! Onze klanten, onze fans, onze critici!

Bij dutchtel zijn we opgedeeld in een paar kleine afdelingen; Support, Sales Support en Administratie. Nu is het bij ons zo dat ’s ochtends de telefoon overgaat bij Sales Support en ’s middags bij Support. Toch merken wij vaak dat we de dames ’s ochtends veel met de heren aan het doorverbinden zijn en ’s middags andersom. Vandaar de volgende twee vragen!

Wil je een keuzemenu Support/ Sales Support?

  • Ja (61%, 17 Votes)
  • Nee (39%, 11 Votes)

Total Voters: 28

Laden ... Laden ...

Wil je wachtmuziek als je belt naar dutchtel?

  • Nee (58%, 15 Votes)
  • Ja (42%, 11 Votes)

Total Voters: 26

Laden ... Laden ...

Deel dit bericht