Vacaturetekst staat onder de infographic
Dutchtel is een jonge, succesvolle en onderscheiden(de) aanbieder van
specialistische telecom-oplossingen die erop gericht zijn om klanten te helpen besparingen te realiseren. Daarbij zijn we gerichtheid op efficiency, comfort, innovatie en veiligheid.
De klantrelatie, kostenbesparing en budgetbewustzijn staan daarbij altijd voorop. Dat we waarmaken wat we zeggen, blijkt uit de verschillende awards die we binnen de branche toegekend hebben gekregen en het feit dat we de hoogste klanttevredenheidscore in telecomland hebben.
Wij zijn per direct op zoek naar een fulltime
Commerciële binnendienstmedewerker
Met jouw onmiskenbare gastheer- of vrouwmentaliteit speel je een onmisbare, cruciale en proactieve rol om klanten te helpen besparingen in de telecomsfeerwaar te maken en klantrelaties op tiptop niveau te brengen en te houden.
Je werkt aan het accuraat, correct en tijdig uitvoeren en behandelen van orders, klantvragen en het administratief verwerken hiervan. Daartoe werk je actief samen met collega’s met als doel het opbouwen en in stand houden van onze verbetercultuur. Die begint bij jezelf. Jij hebt de ambitie om jezelf te verbeteren en durft daarbij gewoon buiten je comfortzone te gaan. Dat je geen telecom-ervaring hebt, is geen probleem. Wel zou het leuk zijn als je techniek prikkelend vindt. Je houding is vooral belangrijk. Je moet proactief handelen (intern en extern) n.a.v. binnenkomende klantcontacten en interne contacten met als doel o.a. het benutten van kansen voor dutchtel (verkoopkansen) en / of klant (productoptimalisatie).
Daarbij moet je buiten je eigen bubbel kunnen denken én helpen.
Jouw taak is om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden in samenwerking met je andere salescollega’s.
Daarbij houd je je bezig met:
- beantwoorden en verwerken van binnenkomende e-mail, telefoon en andere communicatiekanalen.
- verwerken van interne -en externe verkooporders.
- uitvoeren order -en repair administratie.
- wekelijkse operationele rapportage naar hoofd support.
verzorgen van planning. - functioneel aansturen van uitzendkrachten.
Daarbij ben je verantwoordelijk voor:
- op niveau houden van de hoogtse klanttevredenheid in telecomland.
- plannen en organiseren van support taken.
- verwerken verkooporders binnen normtijd.
- dagelijkse verwerking facturatie van orders.
- administratief en fysiek correcte voorraad.
- klantincidenten binnen normtijd en aantallen verwerken.
- escaleren van afwijkingen en/of klacht in het serviceproces naar supportcollega’s.
- naleven van de inkoopregels.
Je bent bovendien een echte ondersteun- en verkoopbaas door:
- ondersteuning aan sales en support te bieden in 3 fases: vooraf, tijdens en na de verkoop:
- Vooraf: ondersteunen van telecomspecilisten met administratieve
voorbereidingen op verkoopkans. - Tijdens:optimale en foutloze commerciële uitvoering van verkooporder.
- Na: feedback verzamelen over uitvoering verkooporder en het
signaleren van nieuwe verkoopmogelijkheden. - realiseren van commercieel bewustzijn van overige medewerkers binnen dutchtel BV.
- een brug te vormen tussen afdelingen support en sales
- autonome verkoop.
- actief benaderen van klanten van dutchtel voor contractverlenging.
- maken van offertes voor klanten die meer diensten willen afnemen.
Als jij niet 1, 2, 3 schrikt van deze lijst met taken en verantwoordelijkheden, je echtvan wanten weet en je onze kwispelbaas Bolt wel eens even lekker achter z’n oren wilt komen kriebelen, stuur dan je mail met motivatie en CV naar info@dutchtel.nl.
Van een video-sollicitiatie worden wij natuurlijk extra enthousiast! Je mailonderwerp is ‘ondersteunbaas’. Laat van je horen, dan nodigen wij je zo snel mogelijk uit voor een zalige kop koffie (of thee) en een goed gesprek aan onze eigen koffiebar.
Deel dit bericht