Vacature: Junior Supportmedewerker / Junior Chief first impressions

Gedemotiveerd en gestresst?

Werk je keihard, maar zie je de hoeveelheid werk alleen maar groeien? En dat terwijl jij juist alle vragen van klanten én collega’s zo goed mogelijk en persoonlijk beantwoord? Tot je grote frustratie kan jouw keiharde inzet het verschil niet meer maken, doordat er niet secuur wordt gewerkt en collega’s vooral bezig zijn met hun eigen eilandje verdedigen. Deadlines van projecten komen in het gedrang, waardoor klanten klagen en jij steeds verder gedemotiveerd raakt.

Het irriteert je dat je als nummer wordt gezien. Je leidinggevende doet niets met jouw ideeën voor verbetering. Je weet dat je zoveel meer kunt, maar niemand ziet wat jij voor elkaar kunt krijgen. Je bent wel klaar met de chaos op je werk! Je wilt af van de voortdurende stress om te presteren in een omgeving die daar niet aan bijdraagt.

Dit is wat je wilt

  1. 1.
    Een goed georganiseerde werkomgeving
  2. 2.
    Een gevoel van teamspirit
  3. 3.
    De zaken voor elkaar krijgen
  4. 4.
    Het verschil maken voor klanten en collega's
  5. 5.
    Je lekker voelen op je plek en in je vel
  6. 6.
    Positieve energie om je heen
  7. 7.
    Uitblinken in klantsupport
  8. 8.
    Een leuke band opbouwen met je klanten

Helaas pindakaas...

Jammer genoeg zien veel bedrijven niet wat hun medewerkers echt in huis hebben én voor ze kunnen betekenen. Door gebrek aan oog voor talent en passie voor het blij maken van de klant, worden medewerkers vaak gezien als iets dat er gewoon moet zijn. Medewerkers die zich vijf slagen in de rondte werken maar niet gezien en gehoord worden terwijl zij juist de klant en hun vragen kennen! En tja, dan is het een baas te doen om dat er iemand zit. Niet om wie daar zit.

Dit is wat wij bieden...

Dutchtel is succesvol, steeds meer bedrijven sluiten aan bij onze telecomoplossingen, daarom zijn we op zoek naar een Junior Chief First Impressions. Een Junior supportmedewerker die de eerst indruk van onze klanten onvergetelijk maakt. Een Junior supportspecialist die een wezenlijk onderdeel is van ons team, omdat wij geloven dat we samen met jou de allerbeste dienstverlening kunnen bieden. Want jij bent iemand die tot het uiterste gaat om alles goed voor elkaar te krijgen. En dat past bij onze winnaars mentaliteit. We erkennen dat jij een A-Speler bent, die kwaliteit en vertrouwen voorop stelt. Jij bent de kurk waar wij, als meest transparante telecomleverancier van Nederland, op drijven. Maar je hoeft niet alles alleen te doen natuurlijk.

...en zo ziet je dag eruit.

We zoeken een collega voor 3 of meer dagen per week.
  1. Heb jij je toegewezen tickets verwerkt in ons ticketsysteem freshdesk
  2. Heb jij telefoontjes van klanten beantwoord en verwerkt als ticket in freshdesk
  3. Voer je diverse wijzigingen, verlengingen en aansluitingen door op de portals van de telecom operators zoals bijvoorbeeld KPN, Vodafone en Odido.
  4. Beantwoord je eerstelijns vragen over VOIP telefonie en internet verbindingen
  5. Heb je repairs van klanten verwerkt door ze door te sturen naar onze repairs partner
  6. Doe je je uiterste best om onze klanten de 'wauw-factor' te geven?
  7. Lunch je gezellig met je collega’s aan onze lange, eiken tafel met heerlijke spulletjes

Deel dit bericht