De ene klant is de andere nog niet. Het is daarom belangrijk om te weten wat een klant nodig heeft, en soms is dat net iets anders dan bij anderen. Dit is zeker het geval bij de NAS. Zij strijden voor het goede, en hier wil dutchtel graag aan bijdragen.
NAS
De Nico Adriaans Stichting (NAS) is een organisatie die zich inzet voor kwetsbare Rotterdammers in het maatschappelijk domein, gevestigd in Rotterdam. Dat doen zij door aansluiting te zoeken op hun leefwereld met een passend aanbod, zoals bijvoorbeeld dag- of nachtopvang, (ambulante) woonbegeleiding en activering voor volwassenen, met daarnaast begeleiding en opvang specifiek gericht op jongeren. De organisatie helpt mensen hun weg terug te vinden binnen de samenleving. Het is hun missie om cliënten zich gezien en gehoord te laten voelen en hen handvatten te bieden richting herstel.
Actief aangehaakt door sterke ambassadeurs
Dutchtel kwam met de NAS in aanraking via een gemeenschappelijke connectie; Lemontree. Lemontree en dutchtel werken al enige tijd samen bij verschillende klanten. Zo hebben ze samen ook al mooie dingen mogen en kunnen doen voor Stichting ALS Nederland. Ze zijn bekend met dutchtel’s visie en gevoel bij het werken voor goede doelen. Vanuit die ervaring heeft de directeur van Lemontree in 2020 gevraagd of dutchtel niet ook iets voor de NAS kon betekenen. De eerste gesprekken tussen dutchtel en de NAS volgden, en al snel kwamen ze tot de conclusie dat dutchtel meer dan bereid is om voor de NAS ook alles uit de kast te trekken.
Wat dutchtel zo inspirerend vindt aan de NAS is de zorg die zij dragen voor een vergeten doelgroep. Waar een ander wegkijkt, pakken zij dit probleem met beide handen aan en zetten zij zich hier volledig voor in.
Verder gaan dan standaard
Dutchtel is enorm begaan met organisaties zonder winst oogmerk die iets willen bijdragen aan de maatschappij. Het wegnemen van onnodige kosten staat altijd al centraal in de diensten die dutchtel haar klanten levert, maar bij organisaties zoals de NAS is het nog essentiëler dat de kosten zoveel mogelijk worden gereduceerd. Je kan het maar één keer uitgeven. Dat wat wordt gespendeerd aan de kosten voor telecom, gaat af van dat wat de NAS kan doen voor hun cliënten. Daarom gaat dutchtel nog net wat verder dan alleen te strijden voor de meest voordelige telecomoplossingen. Voor organisaties zoals de NAS, hanteert dutchtel een speciaal charity tarief. Het is een bijdrage die echt uit eigen zak komt en het biedt de stichting nog meer ruimte om het geld op een juiste manier te verdelen. Zo draagt dutchtel een steentje bij aan mooie organisaties die essentieel zijn voor onze samenleving!
Gedreven en gepassioneerd in hun werk
Dutchtel en de NAS kunnen elkaar de hand schudden met hoe gedreven en gepassioneerd ze te werk gaan. Zij mogen ieder dan wel een heel ander doel voor ogen hebben, er zit wel een overeenkomende essentie in. Mensen helpen en verder brengen dan voorheen. Wat dutchtel zo inspirerend vindt aan de NAS is de zorg die zij dragen voor een vergeten doelgroep. Waar een ander wegkijkt, pakken zij dit probleem met beide handen aan en zetten zij zich hier volledig voor in. Het werk van de NAS is een mooi voorbeeld en tevens een reminder dat we eigenlijk allemaal wel eens wat meer om ons heen mogen kijken om een helpende hand bieden aan wie dat nodig heeft.
Wil je ook eerlijke transparante telecom ingekocht door ons? Neem contact op! met Chat rechts of door het formulier in te vullen.
Deel dit bericht