KPN zakelijk bellen

KPN zakelijk bellen

Je kan wel zeggen dat KPN het meest bekende merk is op het gebied van telecom binnen Nederland. Onder deze vlag vallen diverse andere merken. Bijvoorbeeld ook eigen (sub)merken zoals Simyo en (voorheen) Telfort.

KPN Mobiele Telefonie Zakelijk maakt een belangrijk deel uit van de dienstverlening, naast de producten die gericht zijn op consumenten. Met een eigen netwerk en 3+1 dienstverlening kunnen ze zakelijke klanten een all-in-one oplossing bieden met een premium service. Bij Dutchtel hebben we een ruime ervaring opgebouwd met deze dienstverlener. Dit zijn onze bevindingen.

KPN logo

Vooropgesteld: met Dutchtel ga je serieus besparen!

Laat mij maar zien hoeveel ik kan besparen

Vul hier je gegevens in, dan laten we je zien hoe jij kan besparen!

Over KPN

De Koninklijke KPN N.V. heeft een ruime historie en is bij veel mensen nog steeds gewoon ‘PTT’. Van deze status hebben ze zeker gebruik gemaakt door kleinere spelers op de markt in te lijven waarmee ze één van de meest robuuste netwerken van Nederland hebben opgebouwd.

Ze leveren vaste telefonie, mobiele telefonie, (bedraad) internet en digitale televisie aan particulieren en zakelijke ondernemers. Naast Odido en Vodafone behoren ze tot de drie aanbieders met een eigen mobiel netwerk in Nederland.

Image

Waarom kiezen voor KPN telecom zakelijk?

Enkele voordelen om te kiezen voor KPN zakelijk mobiel bellen:

  • Met ruim 130 jaar historie mag je gerust stellen dat ze veel ervaring hebben opgebouwd met telecom dienstverlening;
  • Ze ondersteunen 5G waarmee je als klant voorbereid bent op de toekomst;
  • Sinds 2015 werken ze 100% klimaatneutraal waarmee ze de groene kleur in het logo dubbel en dwars hebben verdiend;
  • Sinds 10 jaar stimuleert het bedrijf sociaal contact via het “Mooiste Contact Fonds”.

"Toch apart dat in de verzekeringsbranche alle bonussen en commisies gereguleerd zijn, terwijl de telecommarkt nog een behoorlijke cowboymarkt is"

– Patrick Balleur, Dutchtel

Image

KPN zakelijk telefoon

Bij de telefoniediensten kan onderscheid gemaakt worden tussen vaste telefonie of een KPN zakelijk mobiel abonnement. Op kantoren met veel aansluitingen kun je haast niet om deze aanbieder heen, omdat ze naast een mobiel netwerk ook een groot deel van de kabels in de grond bezitten.

Het is in principe niet nodig om zowel vaste als mobiele producten af te nemen, al kan het bij contractonderhandelingen wel tot een betere prijs leiden.

Wat betreft het netwerk valt over de dekking niet te klagen: de kans dat je in een gebied zonder bereik zit is minimaal. Qua kosten valt KPN telecom zakelijk wel in de hogere categorie. Bij grotere aantallen verbindingen zijn er wel mogelijkheden om een beter tarief overeen te komen.

Image

Conclusie

KPN mobiele telefonie voor zakelijk gebruik biedt de dienstverlening van een gevestigde naam in telecom. Dit op basis van een uitstekend scala aan producten en een goede dekkingsgraad. Wat betreft de tarieven ben je over het algemeen niet echt goedkoop uit.

Maar daar kan Dutchtel verandering in brengen! Want bij grotere afnames - van 100 of meer nummers - bestaan diverse mogelijkheden om lagere prijzen overeen te komen. Dit is echter niet vanzelfsprekend: net als andere aanbieders weten ze de beste deals goed te verstoppen.

Met een betrouwbaar en veelzijdig netwerk inclusief een toekomstgerichte infrastructuur is het zeker de moeite waard om de mogelijkheden voor zakelijk mobiel bellen via het KPN netwerk te onderzoeken.

Image

"Naast de goede begeleiding bij de inkoop, monitort Dutchtel iedere maand of alle 600 gebruikers nog op de juiste abonnementsvorm zitten. Zo kunnen we heel snel en flexibel schakelen."


Jeroen Marré
voormalig facilitair manager RTL

Image

"Het grootste voordeel is dat Dutchtel hardware en service leveren die je kan verwachten van een groot bedrijf, maar met het bijkomend voordeel van een persoonlijke benadering."


Luke Manning
Viacom Networks