T-Mobile zakelijk bellen

Er was een tijd dat T‑Mobile qua dekking en service onder het niveau van KPN en Vodafone lag. Er zijn grote stappen gemaakt en die tijd ligt ver achter ons. Ze hebben met een eigen netwerk en de overname van Tele2 een waardig alternatief voor de twee grote merken in telecom.

Een zakelijk mobiel abonnement bij T‑Mobile betekent dus een verbinding via hun eigen netwerk in Nederland op basis van eigen hardware en ondersteuning. Ze zijn gespecialiseerd in mobiele dienstverlening, op het gebied van vaste lijnen is het aanbod nog wel beperkt.

T-Mobile biedt wel diensten om vast en mobiel met elkaar te integreren. Bij Dutchtel zien we T‑Mobile als waardige kandidaat om zakelijke mobiele telefonie onder te brengen, mits we scherpe tarieven overeen kunnen komen. Wat heeft T‑Mobile voor jouw organisatie te bieden?


T-Mobile

Over T-Mobile

T-Mobile Global Holding GmbH is het moederbedrijf van de Nederlandse tak, die weer onder Deutsche Telekom AG valt. Met wereldwijd bijna 230.000 medewerkers (waarvan een kleine 2.000 in Nederland) mogen we gerust spreken van een grote speler op de telecommarkt.

In Nederland is het niet de grootste speler, al hebben ze wel een eigen netwerk aangelegd waarmee ze naast KPN en Vodafone tot de drie aanbieders behoren met een eigen netwerk (na de overname van Tele2). Voor vaste lijnen maken ze voornamelijk gebruik van het KPN netwerk. In 2016 namen ze wel het aandeel van Vodafone Thuis over.

Waarom kiezen voor T‑Mobile zakelijk?

Enkele voordelen om te kiezen voor de T‑Mobile zakelijk telefoon dienstverlening:

  • T-Mobile beschikt over het snelste mobiele netwerk van Nederland;
  • Het zakelijke mobiele abonnement van T‑Mobile is flexibel met opties voor zowel jaarabonnementen als voor twee jaar. Zelfs per maand is mogelijk;
  • Ze bieden een unlimited online abonnement aan in Nederland voor mobiele data.

T-Mobile zakelijk telefoon

Omdat T-Mobile alleen beschikt over de infrastructuur van een mobiel netwerk kunnen ze geen all-in-one oplossing bieden voor zakelijke telefonie. Het is overigens wel mogelijk om een zakelijk mobiel abonnement van T-Mobile te integreren met de (bestaande) telefooncentrale binnen de organisatie.

Met name de wijze waarop het telecombedrijf nadruk legt op cloud-based werken geeft aan dat ze vooral naar de toekomst van connectiviteit kijken. Zo bieden ze Cloud & Clear aan, een totaaloplossing voor telefonie via internet. Omdat IP telefonie de toekomst is voor zakelijk bellen, is het goed om te zien dat T‑Mobile hier actief mee bezig is.

Conclusie

Als relatief jonge speler op de Nederlandse telecommarkt timmert T‑Mobile met hun aanbod zakelijke telefonie flink aan de weg. Dit geldt ook voor de service en ondersteuning. Uiteraard is het geen kleine organisatie: wereldwijd zijn ze veel groter dan de meer bekende en daarmee ook meer vertrouwde KPN.

Ze bezitten hun eigen mobiele netwerk dat tegenwoordig een goede dekking geeft, daarnaast proberen ze ook qua prijsstelling onderscheidend te zijn. Toch is het zeker geen budget merk, zeker niet wanneer organisaties kiezen voor flexibele maandabonnementen.

Om gunstige tarieven overeen te komen moet dan ook zeker wat werk verzet worden. Een dienst die Dutchtel graag voor je verzorgt. We zullen dan ook monitoren of er tariefswijzigingen doorgevoerd worden zodat je nooit teveel betaalt.

Image

Daarover gesproken: zeker weten dat jij nu teveel betaalt!

Vul hier je gegevens in, dan laten we je zien hoe jij kan besparen:

Image

"Ze lieten verschillende mobiele providers een aanbod doen. Vervolgens bemiddelden ze de allerbeste deal. Dit leidde tot een kostenverlaging van 45 procent!"


Luke Manning

Senior IT Desktop Manager Benelux bij Viacom