Patrick de trotse ondernemer!

 

Patrick

 

Mijn trots: dutchtel!

Eind 2016 hebben we ons klanttevredenheidsonderzoek afgerond. We werken er hier met z’n allen heel hard aan om de klant tevreden te stellen, toegevoegde waarde te geven en de inkoop te optimaliseren. Dat gaat niet zonder slag of stoot, zeker in een markt waar de marges onder druk staan. We waren met allemaal erg benieuwd hoe dit zou gaan.  Zouden de klanten nog net zo tevreden zijn? Vertrouwen ze ons nog? Wat zien ze graag anders? Wij hadden erg de behoefte om te weten waar we staan als het gaat om de mening van onze klanten.

Als je dan de resultaten binnen krijgt en blijkt dat ruim 35% van de klanten meer dan 10 minuten de tijd heeft genomen om ons complimenten en feedback te geven, dan geeft dat je een goed gevoel, heel goed zelfs! Het echte vreugdemoment komt als je alle quotes leest en daaruit blijkt dat wat je probeert uit te stralen en te bewerkstelligen ook daadwerkelijk landt bij je klanten. De vraag die menig telecombedrijf bezighoudt is of je relaties jou zouden willen introduceren bij vrienden, familie en relaties. Dit is natuurlijk de beruchte NPS-score. Een representatieve score die iets zegt over je klanttevredenheid en de mate van tevredenheid. Wat blijkt nu?  We scoren +42 en  dat is super goed!

Mijn ondernemershart slaat hier uiteraard van op hol en ik werd overmand door trots.  Maar we gaan niet stilzitten. Naast alle complimenten, zaten er ook kritische noten tussen. Hoewel dit enerzijds pijnlijk is om te lezen als eigenaar van het bedrijf, is het ook erg waardevol en kunnen we hier veel van leren.

Dus: hup hup aan de slag met frisse moed met een vleugje trots…

En mocht je nou willen aanhaken en ook zaken doen met ons leuke en zeer goed beoordeelde telecombedrijf  dan kan je me altijd bellen of mailen!

06-34347171/ p.balleur@dutchtel.nl

Deel dit bericht