Advocatuur
In de advocatuur heb je niets aan lange wachttijden en continu doorverwezen worden. Het uurtarief loopt door en je hebt ook een bepaalde status hoog te houden. Wij begrijpen dat je snelle en flexibele oplossingen zoekt. Dat als iemand zonder data zit, er direct geschakeld moet worden. Wij regelen dat voor je. Maar we doen dat niet ten koste van de veiligheid. Geen shortcuts, geen risico’s. Bij ons krijg je snelle service én veiligheid.
Onze diensten
Benieuwd naar hoe extreem slim we jouw telecom inkopen, en hoe absurd goed we dit vervolgens beheren? We leggen het je graag uit onder het genot van een heerlijke kop koffie.
Klantervaringen
Over Dutchtel
Dutchtel is in 2011 opgericht door 2 oud-collega’s: Patrick Balleur en Bouke Wolsak met als missie: de telecomwereld betrouwbaarder en minder complex maken.
Eerlijkheid en transparantie staan bij ons voorop. We houden er niet van als klanten worden bedonderd waar ze bijstaan en meer betalen dan nodig is. Ook zijn we altijd op zoek naar manieren om onze telecomcontracten zo begrijpelijk mogelijk te maken. Want laten we eerlijk zijn, niemand houdt van ingewikkelde contracten en kleine lettertjes, toch?
Onze werkwijze leidt ertoe dat we met al onze klanten langdurige relaties opbouwen. Jaarlijks groeien we met nieuwe klanten, maar wel met een rustig tempo om de kwaliteit van onze diensten te koesteren. In de afgelopen 13 jaar zijn er amper klanten weggegaan omdat ze gewoon zo tevreden zijn.
Daar zijn we best trots op.